Wat klanten over ons zeggen

BIM Co Creators

“Samenwerken met Contres is samen werken aan het beter maken van operationele processen voor de organisatie.

Wij hebben de mannen van Contres leren kennen als specialisten op het gebied van AFAS, waarbij ze het totale pakket kunnen bieden.
Ze zijn snel, praktisch en denken mee met de organisatie om het maximale eruit te halen.
Daarnaast zijn ze eerlijk en bouwen echt aan de langetermijnsamenwerking.

Mannen bedankt voor de samenwerking!”

B. Pastoors, Operationeel Manager

Hogeschool Saxion

"Op 10 mei 2022 is Saxion live gegaan met AFAS voor Finance, Inkoop en Projectmanagement.
Dit resultaat is niet in de laatste plaats te danken aan de kennis, inzet en competenties van Tim.
Tim heeft door het inzetten van deze combinatie veel extra waarde toegevoegd aan het projectteam.

Die extra waarde heeft vooral enorm bijgedragen aan het creëren van draagvlak en vertrouwen bij de gebruikersorganisatie,
het zo optimaal mogelijk gebruik maken van de configuraties die AFAS te bieden heeft en het op slagvaardige,
creatieve en snelle wijze wegnemen van belemmeringen voor de geplande go live.
Daarnaast is Tim ook een geweldige teamplayer die andere projectmedewerkers kan enthousiasmeren en naar een hoger niveau kan tillen."

P. Keuters, Projectmanager Toekomstbestendige Bedrijfsvoering/AFAS

SKID Kinderopvang

"Na de 'livegang' van Finance per 1 januari 2022 had skidkinderopvang nog de behoefte om wat zaken te optimaliseren.
In Contres is een goede partner gevonden. Ze denken goed mee met de klant en door de ervaring en kennis van #AFAS wordt er ook snel geschakeld.
Door de hulp van Contres kunnen we weer een stukje efficiënter werken.

Contres hebben wij leren kennen als een betrouwbare partner die afspraken nakomt en zeer klantgericht is.

Een mooie basis voor een langdurige samenwerking!"

J. Hassing, Controller

LTO Noord

"Bij de overgang naar een nieuw financieel/CRM-pakket komt er veel kijken. De hulp van Niek en Jeroen in aanloop naar en na livegang van AFAS was meer dan welkom.
Hun inzet en kennis heeft ertoe bijgedragen dat de overgang soepel is verlopen. Ook de ondersteuning na livegang is zeer waardevol gebleken.
De losse eindjes zijn daardoor snel opgelost en haalde druk van onze interne organisatie.

Om de doorontwikkeling te bespoedigen maken wij ook na implementatie van het pakket gebruik van de kennis en expertise van Niek en Jeroen. 
Een overstap naar een dergelijk systeem maak je niet zomaar en het is van belang dat dit goed en zorgvuldig gebeurt. Wij zijn bij iedere stap goed ondersteund."

B. Henstra, Manager ledenadministratie